Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Teknik Servis Programı
#1
Altürk Yazılım olarak 2018 yılından beri hizmetinizdeyiz. İşinde uzman ve tecrübeli ekibimizle Yazılım sektöründe ihtiyacınız olabilecek bütün çözümleri tarafınıza uygun fiyat ve yüksek müşteri memnuniyetiyle sunmaktayız. En uygun fiyatlı online teknik servis takip programı ile servislerinize ait tüm verileri online ve pratik bir şekilde görebilecek ve düzenleyebileceksiniz. Kullanıcılarımız için satın alım ve kullanım süreçlerinde kolaylık olması için Tek Paket hizmetini de sunmaktayız. Bütçenize uygun fiyatlama seçeneğiyle teknik servis programımız tam size göre.
Teknik servis kapsamında yaşadığınız teklif problemleri tarihe gömülüyor. Kurumsal mail adresinizle entegre bir şekilde çalışan sistemimiz, tekliflerinizi mail yoluyla gönderme ve otomatik olarak var olan teklifleri onaylamanız konusunda size yardımcı olmaktadır. Servis için yeni eklenecek iş verilerini basit servis kayıt formu hazırlama modülümüzle dakikalar içinde halledebileceksiniz. Zamandan tasarruf ederek iş yerinizi ve çalışanlarınızı verimli bir şekilde yönetebileceksiniz. Teknik servis hizmetini alan müşterilerinize ait cihazların güncel durumlarını takip edebileceğiniz kapsamlı ve geniş bir modül de bulunmaktadır. Teknik servis hizmeti verdiğiniz müşterilerinizin bilgilerini saklayabildiğiniz, kayıtlarını veritabanlarında tutabildiğiniz müşteri kayıt modülü sayesinde, hizmet almak isteyen müşterilerinizi hızlı bir şekilde sisteminize kayıt edebilirsiniz. Otomasyon ve bilginin önemli olduğu bu dönemde servise ait kayıtlar hakkında sistemden hızlı bir şekilde bilgi maili alabileceksiniz. Ayrıca müşterilerinize ve ekiplerinize ait notları ve tarihleri tutabileceğiniz Ajanda Kayıt sistemi de programımız içerisine dahildir.
Teknik servis kapsamındaki kullanıcıların birbirleriyle etkin bir şekilde iletişim kurabilmesi için, sistemimizde kullanıcılar arası mesajlaşma modülü bulunmaktadır. Teknik serviste çalışan tüm personellerinizi; görev atamalarını saniyeler içerisinde halledip, uygun konum ve çalışma bölgesine gönderebileceksiniz. Çalışmakta olan personellerinizin, mevcut durumunu ve işte ne şekilde ilerleme kaydettiğini iş takibi özelliğiyle kolaylıkla takip edebilecek ve düzenli bir altyapı oluşturabileceksiniz. Klasik şekilde bilgisayar ve tarayıcı ekseninde çalışabilen programımızı, ayrıca mobil uygulama olarak telefonlarınızda da pratik bir şekilde kullanma fırsatına sahipsiniz. Her nerede olursanız olun, telefonunuzdan aktif bir İnternet bağlantısı sayesinde tüm işlerinizi kolayca yönetebileceksiniz. Ayrıca firmanıza özel bireysel bir tasarım ve link hizmetinizi de tarafınıza sunmaktayız.   
 
15 GÜN ÜCRETSİZ DENEMEK İÇİN BURADAN KAYIT OLABİLİRSİNİZ
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)